Zamawianie

Jeśli są Państwo zainteresowani produktem lub projektem proszę o kontakt. Po ustaleniu szczegółów jest przygotowywana wycena. Rozpoczęcie realizacji następuje po opłaceniu faktury pro-forma.

Zamawianie projektu.

Na początku potrzebne będą ogólne informacje o rodzaju reklamy jakiej dotyczy projekt. W zależności czy jest to np. wizytówka, ulotka, plakat czy witryna sklepu dalsze postępowanie będzie przebiegało inaczej. W celu uzyskania szczegółowych informacji zostaną Państwo poproszeni o odpowiedzenie na kilka pytań lub o wypełnienie ankiety. Posiadając takie informacje będzie można wyznaczyć termin wykonania i dalszy przebieg procesu zamawiania.

Zamawianie wydruków.

Przy zamawianiu wydruków najważniejsze są informacje o rodzaju i ilości wydruków. Osoby nie posiadające wiedzy o technikach i specyfice wydruków nie muszą się obawiać gdyż na każdym etapie spotkają się z rzetelną informacją i konkretnymi sugestiami.

W przypadku zamawiania wydruku wraz z projektem sprawa jest łatwiejsza, bo projekt jest od początku wykonywany pod określoną technikę druku. Jeśli jednak posiadają już Państwo plik do druku, musi on spełniać szczegółowe wymagania związane z określoną techniką. Ocena przydatności posiadanego pliku w określonym zastosowaniu jest darmowa. Po ustaleniu szczegółów zamówienia będzie możliwe określenie terminu wykonania.

Dostawa.

Dostawa zamówionych towarów odbywa się kurierem.